30 oktober 2011

Slutet närmar sej.

Redan söndag.
Vart tar helgerna vägen, jag hinner ingenting.
Vardagarna går ju faktiskt fort dom också så jag har inget att klaga på.
Denna helgen har ju kretsat kring Emelie och hennes kalasande. Det har varit jättelyckat och hon är nöjd över alla presenter och alla människor som kommit till henne.

Benjamin är lika nöjd han, mest med att få ha det lugnt o skönt ;)
I morse vaknade jag av att Emelie satt och spelade ukulele för Benjamin på hans rum.....han klagade inte en enda gång!!!

Dagen har annars varit lugn o skön.
Jag o Emlan har varit o hälsat på de lovely Pi o Pe, ni är för sköna, love ya darlings.

Så här på kvällskvisten ville Andreas träna och jag hängde på och körde gym o löpning. Skön avslutning på helgen.

Ha en fortsatt bra söndagkväll.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar