11 oktober 2011

dimmigt ute?

Eller är det bara jag som inte orkar hålla uppe mina ögonlock?
Jag är trött, barnen är trötta och min spanjor är också trött.
Ja, han ser ut som en spanjor min Andreas, brunbränd och vältränad kom han hem till mej, mkt trevligt.
Fast jag hade blivit glad om han kom hem vit och fläskig också men hade kanske inte känt att pengarna för resan kanske hade varit värt det!
Att vara borta från varandra kan vara nyttigt ok, jag vet det, men det är faktiskt så mkt bättre när man får vara tillsammans så det så.

Efter jobbet var det gymdags, kom på att jag glömt vattenflaskan hemma så jag smet in på X-com och lånade Andreas flaska, bra att mannen jobbar nära gymmet.
OCH mitt på övergångsstället blir jag tutad på, måste ju vara för att jag är så snygg tänkte jag, jovisst var det så ;) En vän var det och hon tycker ju självklart att jag är skitsnygg, fast hon sa det aldrig högt..
Hoppas ni hittade pjucks förresten, jag vet hur det är att springa o jaga grejer och byta, prova, byta, usch.
Vart var jag nu, jo gymmet, vattenflaska, X-com: lånade vattenflaskan och stack till mitt gym.
Hade inte så mkt tid på mej men 1 timme räcker för att jag ska hinna köra mitt program. Det var tungt att springa men själva gymmandet gick skitbra, det flöt på och det kändes som jag utförde övningarna väl, jag är mkt nöjd.

Alla fyra hemma och då bestämde vi att McDonalds får det bli som familjemys på kvällen så vi åkte dit, åt och åkte hem igen, snabbt, kvickt o lätt så var det gjort.

Nu har vi alla mätta o belåtna krupit till sängs och barnen sover faktiskt på sina egna rum, det har de inte gjort sen jag åkte till Barcelona. Nu är det ordning o reda igen.

Puss o kram till er alla

2 kommentarer:

  1. Va det inte en spanjor som ringde när vi var hos er i sommras? Kan det vara samma spanjor som du fått hem ;)

    Josefin

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha så är det ju naturligtvis, men denna spanjor säger bara Una Cervesa por favor ;)

    SvaraRadera