13 oktober 2011

Den som längtar efter nåt gott ;)

Jag, jag, det är jag som längtar efter nåt gott och i detta fallet är det sömn!
Barnen har sovit crap och jag med dom.
Jag vet att dessa perioder inte varar för evigt men de är totalt gräsliga när de håller på. Tänk om barnen iaf kunde vara vakna samma nätter, det vore så bra för föräldrarna liksom ;)
MEN i morron åker den här mamma till Stockholm med två väninnor och vi ska njuta av barnledigt, snygga killar, shopping och en natt ostörd sömn på ett fint hotell.
Just nu känns det som himmelen.

På jobbet har det gått riktigt bra trots tröttheten, men på em var det riktigt segt, att göra kontorsarbete kan ju få vem som helst att somna.
Väl hemma var det ju bara att sätta igång med middagen och nu snart få barnen i säng och abbans babbans SOVA SOVA SOVA säger jag!

Andreas är på FOREVER och instruerar och tränar, antar att jag sover när han kommer hem för jag är helt slut, orkar inte ens packa inför i morron, får gå upp tidigt och slänga i lite grejer bara. Hotell har ju det mesta man behöver förutom underkläder/kläder/smink så det kommer ordna sej.

Nu ska jag fixa lite mer käk till Benjamin som ännu en gång är hungrig ikväll.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar