25 oktober 2011

bara halva?

Bara halva mitt inlägg från igår publicerades, jag skrev faktiskt varför jag inte tänkte ha en 40-årsfest i dec när jag fyller!
 Så här alltså: December månad har folk fullt upp med att köpa julklappar och gå på ungarnas julavslutningar och allt annat myspysigt som händer i juletider, därför tänker jag ha en fest till våren nån gång om jag har ork då. Så var det problemet löst!
Dessutom åker ju vi till farmor o farfar på kanarieöarna bara några dagar efter jag fyller år så..nej hinns inte, orkar inte!

Idag har jag varit på gymmet efter jobbet, jag brukar ju försöka göra det på tisdagar eftersom det är min tidiga dag och då hinner jag oftast träna innan barnen kommer hem från skolan och maten ska stå på bordet. Hur som..det gick riktigt bra att träna, kände mej grymt effektiv,stark o fokuserad.
Nöjd-igen :)

Ikväll har Emelie haft en klasskompis här och de har gjort läxor tillsammans, kul att göra det med nån annan, det tror jag aldrig jag själv gjorde, å andra sidan gjorde jag knappt några läxor heller men det berättar jag inte för mina barn hehe.

Vi åt kötfärssås o spagetti och tog en kaffe på det, nice.

Har hunnit planera lite av Emelies kalas, varit sura och glada och nöjda och nu borstat tänderna och redo för att sova. En helt vanlig kväll alltså.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar