20 oktober 2011

Busiga trean!

Ikväll var barnen sugna på McDonalds, jag var inte svårövertalad;)
Vi satt hemma o fnissade över att vi åt skräpmat och pappa tränade, pilutta dej Jirre ;)



Våra fina älskade ungar, de bästa som finns.

Idag har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle behöva göra, jag har gjort en anmälan till socialen. Usch fy och blä vad människor ska behöva gå igenom
för att hitta nånstans att bli lyssnad på. Jag hoppas bara det inte är försent.

Det här är inget jag kommer prata om "offentligt" men jag kände att jag bara ville få ur mej detta för att kunna gå vidare. Att få känna att jag tagit mitt ansvar och gjort vad jag kunnat för jag har inte mer ork än så här. Ni som känner mej vet att det finns mkt som kräver fokus i min egen familj. Det är bara det att jag har så himla svårt att inte bry mej.
Nu ligger allt i någon annans händer och jag hoppas det får bli till det bästa.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar