18 oktober 2011

Sleepy and kind of booooring!

Sov tre timmar under gångna natten, jag har för mkt som snurrar i mitt huvud och gör mej galen.
Vänder och vrider på problemen och livet.
Så småningom blir det nog bra tror jag.
Har  beställt grejer till bilen idag och jag ska försöka fixa det i helgen så min pärla blir som ny ;)
Sen måste jag nog lämna in den på verkstad för det jag inte kan göra själv, typ handbromsen, fniss.

Jag fick lite gjort hemma idag också, och jag känner mej så nöjd.
Lagade mat på frysrens och har städat köket och övre badrummet, dammsugit i vardagsrummet och kört en maskin tvätt.

Andreas har hjälpt Emelie med hennes läxa och fixat med hennes kalasinbjudningar, förhoppningsvis kan vi ordna det sista i morrn.

Nu kan jag knappt hålla ögonen öppna, kl är 20.00 och även mamman är trött en kväll som denna. Mannen sitter och filurar och mäter i köket, han suckar lite och jag är inte avis på nåt sätt alls faktiskt.
Men tacksam för att han fixar, det är jag verkligen på riktigt.

Jag längtar redan efter helg!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar