23 oktober 2011

Lite stolt kanske!

Visst kan man få vara det?



Det här är ett foto på min löptur idag.
Jag sprang 6,5 km ungefär på 7,30 min/ km.
Jag känner mej nöjd och bryr mej längre inte så mkt om vilken tid jag har, det intressanta för mej är att öka km. Mitt mål är 1 mil.

För övrigt har dagen varit lugn och skön, precis som en söndag ska vara enligt mej.
Vi såg tvgudstjänsten på svt 2 eftersom farfar Stig sjöng tillsammans med Lennart Larsson och vi såg allt farmors vackra ansikte några ggr också.

Sen har vi druckit kaffe med Magnus och pratat lite.

Emelie, Andreas o jag spelade tricket to jag förlorade stort men var lika glad för det.

På kvällen åkte vi till Ming och åt mat så nu finns det matlåda i morron också.
Mätta o nöjda åkte vi till Ica Maxi och handlade veckans mat.
Helt plötsligt hamnade vi i adventshimlen och köpte lite stakar och lucialinne, glitter och rött band så nu är vi redo för advent o lucia.

Jag längtar efter glögg o pepparkakor och julmusik, Peter Jöback som sjunger Ave Maria så jag får tårar i ögonen och att få vara med mina barn och bara njuta med min man.

Men nu åter till verkligheten, Söndag och i morron en ny jobbvecka.
Tror det blir en film och sen sova.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar