05 oktober 2011

En positiv sjukling!

MIn fina son mår inte bra.
I natt har han mått illa i omgångar och inte sovit mycket.
Nu ligger han nerbäddad fullt påklädd med duntäcke på sej i mitt sovrum.
Jag skjutsade Emelie till skolan på morronen och när jag kom hem frågade jag B hur han mådde och han svarade bra. Så underbar, ha maginfluensa och svara att man mår bra..
Extremt lite sömn blev det inatt igen så jag lär inte heller göra många knop idag
Ska skjutsa Emelie och hennes vänner till dansen och sen hämta dom igen på eftermiddagen.
Emelie älskar sin dans och vill absolut inte missa den men nu är hon förkyld igen, täppt i näsan o hostar, det är väl samma skit som jag hade i omgångar, tur det inte är nån feber.

Andreas har ju åkt till FuerteVentura och har det riktigt bra där. Hotellet är tydligen riktigt lyxigt och träningen jättebra men intensivt program om dagarna.
Emelie saknar honom oerhört och jag har lovat att hon får skicka ett sms om dagen till honom.
Det kommer nog gå fort till han kommer hem ändå, men jag saknar honom också massor.

Nu ska jag hälla i mej lite kaffe och få upp värmen, det är kallt här inne, inga element avger värme ännu.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar