24 oktober 2011

Magkramper!

Efter att hela dagen mer eller mindre gnällt över att vi skulle behöva gå på föreläsning ikväll på drygt 2 timmar får jag med magkramper ge mej"
Konstig mening det blev då..
Alltså nu tar vi det från början.

Chatto gnällspik har malt hela dagen och mutttrat om att det var för eländigt att man efter en lång dag på jobbet ska behöva infinna sej för en föreläsning på drygt två timmar.
UJ vad jag inte alls hade behövt muttra eller känna så, det var en helt fantastiskt rolig man som föreläste om filosofins grunder och nya sätt att tänka så vi kan stå ut med varandra på jobbet och hur vi kan hjälpa både oss själva och varandra till utveckling. Jag har skrattat så jag har ont i magen och jag känner att det är inte ofta man skrattar så hjärtligt nu för tiden, det har varit lite tungt faktiskt ett tag, men jag repar mej och är på bättringsvägen. Tur att man har vänner som finns och stöttar o hjälper.

Jag har ofta väldigt höga krav på mej själv om hur saker o ting ska vara, vad pengar ska räcka till och hur man "borde" leva sitt liv, jag vill dessutom så himla gärna leva upp till andras förväntningar på mej och ibland blir det mej övermäktigt.

Jag fyller som de flesta av er vet snart 40 och då förväntas man ha fest men NEJ!!!
Jag har ingen som helst ork för det. Jag skulle tycka det var skitroligt men väljer att inte ha nån fest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar