16 oktober 2011

Får man va trött på sej själv?

Jag tycker gott man kan få vara det lite nu och då.
I dag är jag nog bland det lataste som finns.
Jag hade planerat min löptur och räknat på hur långt det skulle bli att springa, 6,7 km jo helt ok.
Men musten gick bara ur mej, jag orkade inte, kände inte alls för att ge mej ut och springa.
Så vad gjorde jag istället? JO, jag satte mej o kollade på Skavlan och åt lite chips o godis, karaktär är inte mitt mellan-namn iaf :( men gott var det.

I stället har jag nu skicka min man på träning och så har jag under tiden förberett taco-kvällsmaten.
Nu sitter jag här med dåligt samvete för att jag åt och inte sprang, dubbelmagen tackar he he.
En kompis till mej har samma läge i humöret nu, hon har också tappat sugen lite för träning och betalar dyrt för gymkort varje månad utan utnyttja det. Skärpning frun nu!
Jag tränar men inte tillräckligt, det gör jag inte. Det är ju så mkt lättare att bara springa en runda, varför gör jag inte det? JA, JA, på tisdag är det iaf gymdags igen och det gillar jag väldigt mkt iaf.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar