08 oktober 2011

Om jag hade pengar...


För det har jag knappast längre.
Emelie o jag åkte till Erikslund när hon slutade skolan igår.
Tänk vad den ungen älskar att prova kläder, hon showar framför spegeln i provrummet och tycker hon är skitsnygg.
När hon skulle byta om till sina egna kläder passade jag på att välja ut av de kläder hon provade och betala. E fyller ju snart år och älskar man kläder kan man ju få det i presenter också.



Vinterskor var ett måste att inhandlas så det gjorde vi också.



Två par skor som hon älskade och jag kände att jag kunde köpt till mej själv också, men mina fötter var för stora.



En dålig bild, jag vet!
En riktigt varm o gosig vinterjacka till mej var det dags för ny också.
"skidjackan" jag har använt förut är ca 15 år så det var faktiskt dags för en ny. Ack ack ack vad pengar det kostar med vinterkläder :(

Jag provade olika vinterskor o stövlar också men njae jag vet vad jag vill ha och har ännu inte funnit dom. Får försöka shoppa vidare idag om jag orkar.

Förlåt, men jag måste säga det igen!
Desigual rules,, älskar deras kläder och butiken i Västerås hade hur mycket som helst att välja på. Emelie var också helt lyrisk därinne.

Efter allt shoppande tog vi en fika:


På hemvägen köpte vi McDonalds och åt hemma när vi kollade på robinsson på datorn.
Åt lite mys o drack läsk.
Emelie mådde hur bra som helst o jag med för den delen.
När vi skulle lägga oss började hon må illa men somnade ganska snart. Jag vaknade vid midnatt av att hon kräktes ner vår säng o golvet, överallt förutom i hinken ;)
Sen frös hon o somnade om på en madrass på golvet. När hon vaknade i morse var hon hur pigg som helst och tycker vi kan åka till TP en sväng. Vi får se vad som händer.
Jag är ganska trött efter att denna morron tvätta kräkslakan o handdukar och sortera kläder i högar av trasigt, kan inte ha, vill inte ha, ge bort och spara!
Å andra sidan är det ofantligt skönt att ha det klart.

Nu borde jag dricka kaffe eftersom jag inte gjort det tidigare idag, annars lär väl huvudvärken komma som ett mail i in oxen


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar