28 oktober 2011

Emelie 10 år!





Min coola fina flicka fyllde 10 år idag.
Som vanligt säger man ju att man inte har en aning om var tiden tagit vägen ;)



Även om födelsedagen var ett faktum så var man tvungen att gå till skolan och idag hade man halloween maskerad och då blev man sminkad av pappa!






Fin fin pirat.

Vi firade henne nu ikväll och hon blev absolut gladast av ukulelen och ackordboken till den.
Jag var mest glad av att hon blev så himla glad för allt :)

Jag tog inga kort för systemkameran hade inget laddat batteri och min nya iPhone har kommit och vi höll på med synkningen så det får bli lite foton i morron.

Har för övrigt just sett ett avsnitt Sons of Anarchy och är trött och redo för nattsömn. I morron är det kalas för Emelie, vi får se hur många som kommer.
Jag har iaf gjort massa godisburkar till de kalasande barnen.



Man kan ju alltid hoppas att det blir nån över hehe.

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar