26 februari 2012

3/6

Inte tredje i sjätte utan 3veckor gångna och 6 veckor kvar.
Det känns långt när man från början räknar ner.
Det funkar bra men längtan o saknad efter min älskling är en ovälkommen del av "ensamheten".
Stackarn han kommer bli trött på mej och min närhet när han kommer hem mohahaha.
Vi får väl planera för en ny resa då ;)

Emelie och jag har tagit helg i Kisa och har umgåtts med kusiner och mina syskon med respektive. Ja, alla var inte hemma men det är inte så lätt att få ihop alla samtidigt.

Mello sista delfinalen ikväll och på nåt sätt är det de omvända skrällarnas festival. Kändes märkligt att inte Perelli gick till final och så missades även andra chansen.

Jag är inte normalt sett förtjust i Perelli men tyckte hon gjorde snyggt nummer och sjöng bra och hade bra låt.

Engberg o Sjögren......sopdåligt och andra chansen.

Danny- äääääälskar men verkade ha medhörningsproblem. Grym show och bra låt.
Skit samma om man tycker sej ha hört låten förut, så känner man inför andra låtar också.

För mej är mellos slutresultat kampen mellan Danny och Loreen.

Nu måste jag verkligen sova, ska ju köra hem till Etuna i morron dvs idag om ca 8-9 timmar och då vill jag hinna sova en stund också.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar