26 februari 2012

Vips så var ledigheten slut!

Så himla fort dagarna har gått. Jag som varit extra ledig och haft mamma på besök och tänkte göra så mkt hemma.
Jag och Emelie skjutsade ner mamma till Kisa i fredags och passade på att stanna och kolla på delfinal 4 i mello tillsammans med alla syskon minus Sara.
Det är så härligt att träffa familjen och jag är så tacksam att ni alla finns.
Tänker ibland också att jag/vi är himla lyckligt lottade att vi som syskon och respektive tycker så mkt om varandra och har roligt tillsammans, det är få förunnat.

Bilresan hem var extremt lugn och skön. Emelie kollade på nån film med Justin Bieber och enda gången hon sa nåt var det: jag är hungrig!
Det yppade hon 15 minuter innan vi var framme vid McDonalds i Katrineholm så vi gjorde ett pitstop och åkte sedan mätta och glada vidare till Eskilstuna och hämtade upp Benjamin på kortids och stannade vid MAX så lilla gubben fick mat i magen. 4 fiskpinnar var det enda som dagens intag blivit för honom :(

Hemma i huset och tvättar, gosar med katterna och jag försöker låta bli att somna på soffan, känns som att jag skulle behöva en veckas semester efter den här ledigheten ;)

Det ska trots allt bli skönt att komma till jobbet igen och köra igång en ny vecka med rutiner som funkar.

Annars är denna kvällen skit-tråkig eftersom jag idag inte pratat med Andreas och Emelie bara gråter eftersom han inte hinner prata :(

Vi får försöka hitta nån lösning på det här, hoppas vi hittar nån iaf.

Centrifugeringen är färdigt och det är dags att hänga upp tvätten.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar