11 februari 2012

Kan själv!

Idag har jag skjutsat Benjamin till kortis och när jag kom hem luktade det fönsterputs i hela huset eftersom Emelie fick för sej att putsa fönstren :/
Alltså tanken är ju jättefin men eftersom mina fönster inte var rena innan så är det inte bättre nu, precis som dimman i Lutzen he he.
Dessutom så når hon ju inte högst upp på fönstren heller så bara två tredjedelar är "putsade".
Tack så mycket lillsnuttan.

Jag har borrat och skruvat och satt upp gardiner, uj vad jag är bra och kan själv; men halvvägs in i projektet så blev jag osäker på om det var så jag ville ha det så nu är det inte riktigt klart och det ligger bits och skruvar o borrmaskin och ja lite allt möjligt på vardagsrumsgolvet. Det är inte mindre stökigt nu, undrar vad som hände med min städdag :(

Jag har så mkt tankar och ideer men inte är det lätt att hinna med allt själv, ja, ja, jag får be om hjälp eller så får jag planera lite i taget.

Gardinerna väntar jag med till min kära mamma kommer o hälsar på, hon är en klippa på sånt.

nu kurrar min mage och jag borde ätit lunch för drygt en timme sedan men Emelie ha rinte varit hungrig så då har inte jag heller ätit, men nu är dte hög tid för mat annars blir jag så rackarns matilsk.

Ikväll blir det myspysigt hemma hos Pi o Pe och barnen framför mello.

Ha en bra skön dag, puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar