16 februari 2012

Nae vart tog orken vägen?

Den försvann bara, min energi, min ork, min positiva syn på livet. Kom fram var du än är ;)

Träningen som jag mår bra av har inte blivit av under veckan, fast det är ju faktiskt tre dagar kvar...
Jag har svårt att hitta motivationen, drivet.
Pratade med Jirre o han tyckte jag skulle tänka efter lite hur mkt jag utvecklats under kort tid. Att jag tränar mer än jag nånsin gjort och faktiskt måste tillåta mej att njuta av vila också och sen ta nya tag nästa vecka.

Som jag sa till Jessica på jobbet när hon undrade var all min energi kom från, tristess leder ju också till handling ;)

Det är väl så att man försöker vara stark inför barnen och hålla ihop allt. Men ibland kommer det bara över en, den där saknaden och då tar jag och gråter en skvätt och sen är det nya tag igen.

Idag fick jag en jättefin bukett blommor av min älskling.
Det var meningen att interflora skulle levererat den på alla hjärtans dag men de sjabblade bort den.
Fast jag tror att det faktiskt kändes mer speciellt idag :)
Den var fantastiskt vacker, och chokladpraliner fanns det med också.
Vad synd bara att Emelie och jag har godislöfte, fast Emelie kom med ett grymt bra argument som jag gick all in på: - mamma, vi får ju äta om nån bjuder och om nu pappa har köpt den till oss så bjuder ju han!!!
SLURP så hade vi tagit två chokladpraliner var till fikat hehe.

Puss o kram till er alla.

I morron bitti är jag skoltaxi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar