12 februari 2012

Söndag med bara två i familjen!

Efter en härlig kväll hos våra älskade vänner Pierre och Petra kom vi hem och byggde koja. Så inatt sov vi i vardagsrummet!

Jag sov till 7 och till frukost intog jag en underbar räkmacka.

Sen gjorde jag nog alla fel man kunde!
Drack två muggar kaffe och 1glas vatten och var hungrig när jag väl stack ut på min löprunda. Urdåligt utgångsläge och efter 2 km var jag helt stum i benen och slut i kroppen och vände hemåt igen.
Egentligen är jag inte missnöjd med tiden utan mest på att jag var dum och inte förberedde mej på ett bättre sätt.
Ok, nu är mina 3pass färdiga för denna veckan.

I morron kommer Benjamin hem från Kortis- gött!!

Nu ska Emelie o jag kolla färdigt på gårdagens avsnitt av gladiatorerna.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar