08 februari 2012

jag blir så trött!

Jag är så galet tekniskt dålig och fattar inget jag läser om blogpress och varför det helt plötsligt inte går att blogga via Iphone.

Vet att fler än jag har detta problem men min lillasyster har inga problem alls,, mycket märkligt.
Det finns inga uppdateringar edy som jag glömt att göra utan det FUNKAR BARA I NTE!

Och om nu någon missat det så häckar min man i USA-landet och kan inte hjälpa mej och dessutom så har han ju inte en susning om den lilla bloggvärlden. SUCK!

Idag har jag hunnit med att jobba och träna och laga den alldeles näringsriktiga maten till barnen (som bestod av färdiga hamburgare som jag själv stekte och så skar jag upp gurka och slängde fram ketchupflaskan).
Själv åt jag räkor, ägg, avocado. gurka och tomat och citronmajjo! MUMMA!

Efter en vidrig natt ( hela veckan har iaf sej varit sån) så är jag nöjd över min träning och att barnen nu ligger i sina sängar är jag ännu mer nöjd över.
Så då tänker jag faktiskt också koja nu minsann.
Du lägger dej tidigt sa Andreas till mej på tfn, ja so what, jag får ju inte sova ändå ;)
Jag njuter av tanken att min sista jobbardag för veckan är i morron, och sen får jag vara hemma igen :)
Alltså, ni vet ju, jag gillar mitt jobb men torsdag-kvällar är nice bara för att jag är ledig på fredagen och kan njuta för mej själv några timmar då.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Gumman :)
    Ibland saknar man de nära som kan teknik, de vet jag.. :)
    Skönt att alltid ( nästan ) ha lång helg..
    Kram så hörs vi,
    Hoppas du får lite sömn :)
    Kramiz.. Cat.

    SvaraRadera