17 februari 2012

I dag vann jag guldmedalj!

Inte på riktigt men i min fantasi vann jag första pris.
I vår ska jag springa åvarvet här i Eskilstuna. Det har varit mitt mål och min inspiration att jobba för att orka springa 1mil och idag klarade jag det.
Jag kände mej stark o bestämde att jag skulle peppa mej till 1 mil trots att 8,4 km var mitt längsta för två veckor sedan.
Kroppen hade orkat längre men inte mitt psyke.
Jag är så stolt över mej själv, nu vet jag att jag kan när förutsättningarna är rätt.
Som en vän sa på FB, det berodde nog på soffan ;)

Alltså jag skulle bara vila lite på förmiddagen i soffan, men jag tvärslockna och vaknade 2timmar senare!
Den sömnen var välbehövlig.

Ikväll har hela härliga familjen Boyton varit här.
Avslutningen blev väl sisådär när lillkillen började säga att han inte mådde bra och behövde kräkas.
Nu håller vi tummarna för att det var en engångsföreteelse och att ingen annan blir sjuk.

I morron ska vi ha en lugn i fin dag i väntan på den härliga melodifestivalen på kvällen.

Resterande tid ikväll ska jag kolla på nån film och sedan sova en hel natt tänkte jag. Håller tummarna för det med ;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar