29 februari 2012

Officiellt en wunderbar vårdag!

Officiellt en dag som det också kommer bli många bakslag på också ;)
Men det har ingen som helst betydelse anser jag för som jag har njutit av underbara solen!

Dagen började visserligen uruselt med sjuk son och forsande näsblod från dottern.
Åkte till jobbet för att kolla vik ody och tack vare underbar chef och kollegor så ordnade sej allt till slut.
Usch vad jag hade dåligt samvete när jag åkte hem från jobbet, men så tacksam över att man får feedback på att allt ordnar sej ändå!

Det var ju "tack vare" Benjamin som jag kunde dricka kaffe i solen på balkongen och det var ljuvligt.
När lillsnutten vilade passade jag på att ta en löptur och klädde mej så fel, så fel.
Visste inte om snön töa eller det var min svett som rann efter mej ;)
Idag hade man kunnat springa i tshirt och långa vanliga löparbyxor, men jag äger inga långa löparbrallor förutom mina fodrade så jag tog dom, en tshirt och min löparjacka och svettades på. Jag såg ut som en tomat när jag kom hem fast det brukar jag nog alltid göra.
Jag blir verkligen knallröd efter träning. Typ så man inte kan ha rosa träningskläder för det skär sej med ansiktet hahahaha.
Hur som haver blev det knappt 5 km och ruggigt ojämnt tempo pga att det var svårt att hitta rytmen på bart underlag med rullgrus.
Skönt att ha det gjort hur som helst.

Nu blir det bokläsning de närmaste dagarna eftersom jag är hemma med Benjamin och förhoppningsvis håller sej solen framme då.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar