27 februari 2012

Annoying Orange - He Will Mock You



JAPP!!!! Detta är vad som roar båda mina barn men inte deras mor.
Bland det bästa jag vet är att höra mina barn skratta så dom kippar efter luft och det gör de när de kollar på Annoying orange. Varje vecka kommer det en ny......

Idag har hela minifamiljen pratat med pappsen och jag tror det var första gången Emelie inte grät efter de pratat. Igår var hon mer eller mindre otröstlig efter samtalet, idag slog det nog slint på annat sätt för hon sjöng MIRAKEL (blä) och sen Stilla natt..
Humöret var dock på topp och hon har badat och flätat håret och nu krupit ner i sängen.

Benjamin har också varit på bra humör och han har sin väska packad med badkläder eftersom det är simning i badhuset i morron. Han har också lagt sej för att sova nu så det är bara jag uppe men jag ska också göra mej iordning för natten och så ska jag läsa några kapitel ur min bok.

Köpte faktiskt ett gäng böcker på bokrean och jag skulle kunna handla så mkt mer för jag äääälskar böcker men jag ska läsa ut de jag har nu först.

BÅDA barnen klagar på ont i kroppen och ont i halsen....ingen feber i sikte och heller ingen förkylning, peppar, peppar.
Jag kan inte vara hemma nu iaf för min kollega har kroknat av feber o förkylning så jag är "ensam" på jobbet, men det funkar bra ändå, eller gjorde det idag iaf.

I morron är en annan dag och innan det blir det är det dags för läsning.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar