10 februari 2012

Frajdejsmyjs!

Vaknade med dundrande huvudvärk så jag skippade morronträningen och åt lite frukost tillsammans med barnen och skickade iväg dom till skolan och sen la jag mej i sängen igen. Trodde nämligen att sömn skulle göra susen men det gjorde den inte så när jag vaknade igen tog jag lite alvedon till fm-mellis ;)

Hade tänkt mej att tvätta o städa ordentligt idag men hade inga krafter så jag gjorde bara det allra mest nödvändiga och det funkar ju också.
Benjamin o jag hämtade Emelie från skolan och så åkte vi till Rio för en filmstund.
Vi kollade på Mästerkatten och barnen skrattade gott och kommentaren efteråt var : den köper vi på dvd sen ;)
Det betyder ju tummen upp på den filmen.
Själv hade jag gärna sett en annan film under tiden men det är mysigt att få vara med barnen så här. Filmen var helt ok att kolla på som vuxen också men jag mår ju lite illa av 3D, ja, jag vet lite känslig då!

Efteråt blev det obligatorisk köpmat, ja det är så det brukar vara BIO+hämtmat annars är det inte riktig myskväll enligt Benjamin.

Nu är vi alla mätta o belåtna och snart redo för sängen. Jag fryser och är skittrött.
Ska kolla på nån film när barnen somnat och sen är jag redo för en natts sömn och vaknar därmed utvilad till en ny dag.

Puss o kram till er alla.

Påminner om att min fina man faktiskt startat en blogg bara för att barnen, jag och alla vänner ska kunna följa honom på hans livs resa!

fodd74.wordpress.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar