07 februari 2012

Äntligen!

Fast det bara gått ett dygn så känns det som att det var äntligen att se makens nuna på Skype.
Har nu fått se kontoret och högsta hönset skymta förbi ;)

Andreas får berätta mer själv så småningom på det sätt han anser passa honom. Jag skriver ju ur min synvinkel och livet jag lever med barnen här hemma.

Här hemma ja, här går det undan ;)
Vi tränar på tandborstning och att tvätta sej och tvätta håret och oj vad det går bra.
Vi är nu uppe i tre dagars tvagning i veckan och det gör mej så stolt och glad.
Värdet av deo och tvättservetter är obeskrivbart...

Barnen och jag planerar veckan tillsammans och försöker få till att allas vilja ska få gehör i mat och "nöjen". Mina nöjen handlar om träning och barnens nöjen om titta på tv och spela dataspel.
Vi har haft riktigt lugna kvällar och alla verkar känna sej nöjda just nu.
På fredag har vi bestämt biomys och hoppas få tag på biljetter. Tycker det är så himla konstigt att biobiljetter som kan köpas eller reserveras bara finns tillgängligt tom torsdag! Kommer då de nya tiderna ut på torsdag också har man ju inte mkt tid på sej att boka inför fredagen, ja, ja I-landsproblem men mysigt ska det bli. Benjamin pratade redan nu om biopopcorn som är såååååå gott. Sen anser han att pizza ingår i ett biobesök och vem är jag att säga nej till det ;)
Vi får se vad som händer med fredagen, vi ska vara tillsammans min minifamilj och jag har vi bestämt.

Nu klipper jag med ögonen, dags att koja då.
Halvtid på jobbveckan känns galet bra!




Snacka om att jag längtar till det blir sommar igen! Tänk vad vi hade många härliga dagar som familj förra sommaren. Barnen börjar bli stora, det funkar bättre för Benjamin och han kan själv avgöra vad han orkar och inte orkar. Älskade underbara barn vad jag är glad att jag har er.


Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar