23 februari 2012

ERIKSLUND!!

Innebär ju också Desigual men vad hände?
Jag tittade bara, köpte nada käder!

Däremot handlade jag på IKEA, men jag berättar inte så mkt för då blir Andreas så nyfiken och han ska inget veta förrän det är klart hehehehehe.

Benjamin fick två nya huvtröjor och en långärmad tshirt, Emelie lekte modell och visade mormor och mej kläder hon valt ut. Vek som jag är köpte jag två av kläderna hon provade, tjipp tjopp var vi alla nöjda.

Ikväll har mamma o jag skruvat o skruvat, himla ikea :(

Efteråt belönade vi oss  med ett avsnitt biggest looser tillsammans med Emelie och sedan åt vi nötter och annat kvällsmys så här kvällen innan kortis för Benjamin.

NU har vi hamnat framför tv:n och Debatt, skittråkigt!

Grattis till Kronprinsessan och Prins Daniel till er lilla prinsessa, skriver här på bloggen eftersom det är så svårt att komma fram på tfn he he he.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar