13 februari 2012

Bildbevis på dimman!

Nu fattar jag inte riktigt den här nya mobilbloggen så vi får se var fotot hamnar men iaf ser varenda fönster ut så här efter min städerska!

Annars har inte så mycket hunnit hända. Jag och Emelie var ju ensamma i morse eftersom B var på Kortis så det blev en lugn o skön morron förutom massa gnäll om ont i halsen och förkylning.
Peppar peppar ta i trä, jag vill inte att nån av barnen blir sjuka nu precis innan sportlovet.
Om dom skulle bli det är det ju iof sej bara att gilla läget, det är ju bara jag som kan vara hemma.

Nu i em har jag gräddat både våfflor och pannkakor till mina egensinniga barn ;)
Jag har också hunnit chatta en snabbis med min man. När jag kommer hem från jobbet har han oftast nyss vaknat och äter frukost. Världen är upponer!!!!

Nu ska min lillsnutta o jag kolla på Så ska det låta på Svt play, bra uppfinning det där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar