05 februari 2012

kanske samma som alla andra?!

Efter som alla andra (tror jag) skriver om mello ikväll så gör jag ett undantag och skriver bara minimalt om det.
Mina favoriter gick till final, dvs Loreen och Dead by April.

Robban, Jenny och Eddie var här o åt o kollade på  mello tillsammans, Emelie var sur för att jag tvingade henne att titta o lyssna på Thortsen Flinck, han var ju tydligen skitdålig enligt henne.

Förresten är jag skitsur över att nån ny inställning måste göras för att jag ska kunna blogga från min Iphone igen. Jag fattar inget av alla villkor ody och nu får jag vänta till min gubbe kommer hem om jag inte kan lösa det innan dess, det suger ska ni veta!

Fast nu ska jag inte sura alls utan ta och sova, vilket jag borde gjort för länge sedan eftersom mina "små" glin vaknar tidigt i morron som vanligt.


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar