28 februari 2012

OK då, inte för att jag kan bestämma tydligen!

Då var Benjamin i värsta målbrottet eller så är han "bara" sjuk helt enkelt :(
Han har ont i halsen och hostar hela tiden.
Emelie klagar också på halsont, suck, det här bådar inte gott.
Jag måste verkligen vara på jobbet denna veckan.

I dag har jag jobbat ensam fast haft ganska mkt hjälp av Jeanette, skönt att du finns!
Vi har jobbat på bra och till i morron är det bra förberett och på torsdag modifierar jag matsedeln så jag klarar av det tror jag.
Man får göra det bästa av siuationen helt enkelt.

Ett samtal som jag lite bävat för blev av under förra veckan och jag känner mej otroligt lättad nu, vad skönt det är att få tala ut och vad skönt det är att känna att den man pratar med förstår det man vill säga OCH dessutom lyssnar.
Det behöver ju inte nödvändigtvis vara så att man håller med varandra men att bli lyssnad på och få ett gensvar på det man säger, det är guld värt.

Jag tänkte göra ikväll precis likadant som jag gjort de andra kvällarna, dvs krypa ner i sängen när barnen nattats och så kura ihop mej och läsa min bok. UJ, uj vilken kvalitetstid.
Jag behöver ju inte direkt bry mej så hårt om min lilla Jirre-firre för han bara jobbar och jobbar. Han kommer säkert sova i flera dygn när de stackars vännerna kommer och hälsar på honom i L.A.

OK, kvalitetstid var det ja.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar