15 februari 2012

Hembesök!!

Ja jag får snart hembesök fast inte för att jag är gammal o skröplig utan för att jag behöver sällskap av mina fina föräldrar.
På tisdag dyker de upp och så ska jag behålla min mamma några dagar längre här än vad pappa kommer vara.
Pappa behöver köra Bus4you, enligt min far ett mkt bra bussbolag och jag måste säga att min far är världens bästa chaufför så åk lugnt med honom ni.

Som jag skrev på fejset så har det inte blivit träning den här veckan, bu för mej. Fast jag har en förkylning på g så jag borde träna innan jag blir dunderförkyld, jag har inte ont i halsen och ingen feber och då får man faktiskt träna.

Jag tror båda barnen sover nu, katterna sover definitivt och jag tänker göra detsamma.

Gonatt min älskade Jirre, antar du smaskar på lunchen lagom till jag sluter mina blå.

Älskar dej.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar