20 februari 2012

Jamen kanske?

Kanske att jag är jättedålig på att blogga!!
Det är egentligen en del jag skulle vilja berätta för dej men jag hinner inte riktigt med som tillfälligt ensamstående ;)

Bland det tråkigaste jag vet är bloggar som inte uppdateras för då orkar man ju inte kika in o kolla och så slutar man läsa.
Så vill jag ju inte att det ska bli med min blog.

Efter jobbet försöker jag träna på nåt sätt 3 ggr/vecka och det sket sej rejält förra veckan kan jag säga då det bara blev milrundan.
Sen ska det städas, handlas laga mat och alla alla alla andra saker som måste göras med meds osv.

Jag hinner inte riktigt med och inte orkar jag heller för sova är det ju inte så mkt tid för i denna familjen.
Fast B har varit hemskt trött de sista dagarna så jag hoppas han ska sova skönt inatt.

Jag vill bara poängtera att jag menar inte att klaga över nåt, det är bara så här livet ser ut just nu.

Tjoho skriker vi lite glatt och tyst för nu ska jag få sova och förhoppningsvis vakna upp till min andra och sista arbetsdag för veckan.
Dubbel-tjoho för att älskade mamma och pappa kommer hit i morron också.

Trippel-tjoho för att det gick bra för J och hennes mor idag. Så glad!

Då sover vi och en del av er ser jag på jobbet i morron,

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. jag har väldans svårt att komma iväg och träna på kvällstid för jag har barn men jag har börjat träna hemma framför tvn med olika träningsdvder. Det är inte som att gå på gym men man blir svettig och tränar konditionen rejält.

    SvaraRadera