24 februari 2012

Ska bara....

Är kissnödig och väldigt trött, ingen bra kombo alls faktiskt.
Är man sedan osedvanligt lat så kommer man sej inte för att röra sej ur fläcken heller men snart måste jag så det inte sker en olycka i mammas soffa.

Japp, TJISA hörrni i helgen!
Ska mysa med resten av familjen efter att ha fått rå om mor min i några dagar.

Har filat lite på pappas FB-profilbilder och hjälpt till lite med min superbraiga dator :)
Jag klarar numera ingenting utan min MAC, den är underbar och jag kommer aldrig gå tillbaka till PC.

OJojoj det skvalar när nu,  nästan iaf, det kluckar i öronen iaf.

Jag spelar 8 matcher i Wordfeud och alla är tydligen vakna och lägger nytt hela tiden, så himla roligt.

Iiiiiii nu funkar detta inte lä'ngre, vi ses i morrn.

Puss o kram till er alla.


1 kommentar:

  1. Det är i sånna lägen jag skulle sitta jämte och säga ksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ;)

    SvaraRadera