19 februari 2012

Att somna är svårt...

Och att komma i säng en lökväll är ännu svårare ;)
Jag har en sprängande huvudvärk men har suttit och Skype-shoppat med min man i LA.
Converse har avhandlats idag. Många fina men vad det verkar som är det inte stor skillnad på priserna här i Sverige och USA.
Dessutom är det ju riktigt svårt att köpa utan att prova tycker jag.

Emelie fick följa med Boyton till badhuset idag och jag hade en väldigt nöjd tjej som kom hem.

Benjamin och jag passade under tiden på att kolla på en film på datorn och det var nog bland det sämsta jag sett men Benjamin älskade filmen. Han skrattade så han höll på att kikna och då blir jag alldeles varm i hjärtat.

Nä kära vänner, det här duger inte. 3grader varmt och regn, klart katterna ska gå ut så jag får sova lite innan barnen vaknar.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar