06 februari 2012

Tröga Chatto?!

Ja, antagligen är jag riktigt trög.. men är det nån som fattar hur man numer bloggar från tfn till blogger?
Enligt vad jag kan fatta måste man maila eller sms:a inlägget och allt sånt har ju gått automatiskt förut och jag har inte ork för mer teknikstrul :( Please help me!!!!

Annars har dagen på  jobbet bara rusat iväg och jag vet inte vad som hände för plötsligt var kl 15.30 och det var dags att gå hem.
Visserligen enormt skönt att det går så fort för det innebär ju att det snart är torsdag em igen ha ha ha.

Idag blir det enligt önskemål ost/skinksås och spagetti precis som förra måndagen, jag undrade lite stillsamt om det  inte var lite brist på fantasi men det tyckte inte min kära son. Var det gott förra måndagen är det gott idag med :) Söt han är...

Jag ska försöka ge mej iväg på ett pass funtionell träning men känner mej lite orolig över att lämn abarnen ensamma på kvällen, men 1 timme klarar dom väl :/
Jag behöver ju den däringa träningen så väl, speciellt efter den här helgens ätande. Ingen viktnedgång kan man väl helt enkelt uttrycka sej, snarare uppåt...buhu!

Nya tag och nya möjligheter heter det ju så jag tänker så att det var gott så länge det varade men verkligen inte värt det så här i efterhand. Dessutom blev det för lite träning förra veckan men det var ju familjetid så, ja ja, ikväll blir det av igen iaf.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Skrev nyss ett inlägg om att skiten krånglar, gillart int...

    SvaraRadera
  2. Meh, jag har inga som helst problem med att blogga från mobilen. Det fungerar precis som vanligt för mig. Lustigt Lustigt.
    Det enda råd jag kan ge dig som det "teknikfreak" jag är, skulle väl i så fall vara att ladda ner appen på nytt?

    SvaraRadera